Nora utställning

4-5 Maj Åker med hela flocken i husbilen till Oxelösund. Simsim och Atena ska tävla.
Måndag den 6 maj. Andra kursdagen på nybörjar agilitykursen, sååååå roligt. Fick träna på hopphinder, och nu klarar jag 6 st hinder efter varandra, svårt men kul. Vi tränade även slalom och provade tunnlar och balansträning.
Torsdag den 9 maj. Inofficiell hundutställning Nora BK, vid Finnsjöstrand.
Domare; Birgitta Strohmaier; "Tik av mkt god typ, brs huv, bett och ögon, bra hals och rygg, bra vinklar runt om,bra rörelser, välvisad"
                                                                
   Cinna Bir och Hp                         Cinna BIG 1;a
Fick en hel del godsaker av husse som tyckte jag var sååå duktig, nu är jag inte ett dugg rädd, snarar så att jag går fram till alla och kollar in om man kan få sig en godbit.
Gick in i BIS ringen, men där tog det slut. Men det gjorde inget för både matte och husse var sååå nöjda med mig.                                                    
                       
Mycket husbil blir det.......                                               Simsims bror Balder
11 Maj. Åker med husse och flocken till Torsby. Syrran Simsim ska tävla och i morgon 12 maj är vi i Karskoga.
13 Maj Husse och Simsim är på kurs hos Camilla Brundin, på hennes plan hemma i Ånnaboda. Matte kom ned och hämtade mig för vi skulle ju på agilitykurs på kvällen.
13 Maj Tredje kurskvällen på nybörjaragilitykursen. Vi tränar hopp, balans, däck mm. Roligt och mycket tröttsamt.
20 Maj Agilitykurs på klubben. Vi fick träna däcket, balans, hopp tunnel - oh såååå roligt. Efter träningen gick vi ner och badade, sååååå roligt.                                           soliga sommar skall fr Cinna
 
  
                   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0