Träning träning och ännu mer träning

Vad händer här då?
             
10 Januari; Hipp hipp hurra. jag har fyllt 1år.                                              
8/1 Veterinärbesök; Vaccinering, gick jättebra.
Agilityträning i Björnidét,inomhusträning i Smedjebacken  6/1, 20/1, 3/2
Agilityträning i Fagerstas inomhushallen, 7/1 och 17/1
             
"Hälsaträningskurs" i Borlänge
Den 23 januari började jag på "hälsaträningskurs" i Borlänge. Den första gången var matte dit själv.
Den andra gången, den 30/1 fick jag följa med. Husse var också med som stöd.
Sedan har jag varit dit den 6/2 och 13/2. Husse och matte tycker att jag blivit sååå duktig Alla figuranter på kursen får komma fram till mig och klappa mig på huvudet och göra "High five" och "ge mig tassen" och jag går fram till alla och får massor av godis. Denna vecka är det sportlov,jag är ledig, nästa vecka kör det igång igen.
            
Pumikompis          Låtsaskompis       portiskompis           Matte skriver kursdagbok,
                                                                                          ser ni stjärnan i hörnet!
                          
Har fått en rolig leksak, "Manner minder", som husse och matte tränar mig med
Planer;
Hälsaträning; Fyra gånger kvar, vad månne detta sluta när jag är såååå duktig redan nu,, ha ha
I Den 27-28 april ska jag gå en helgkurs i Rallylydnad för nybörjare.
Hundutställning; Anmäld till inoff. utställning i Karlskoga i 23 mars och 6 april i Ludvika
                                             Kramar från "Cinna"
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Lycka till i Karlskoga i morgon! Tass från Balder

2013-03-22 @ 14:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0