Vad händer här då?

Jag är ute och far och träffar många härliga människor och hundar, går på kurs, provar utställning igen, badar och väntar på tävlingssäsongen.
23-26 maj. Campar med hela flocken i Smedjebacken vid Björnidet för att husse och matte ska jobba på landslagsuttagningen 25-26. Min kompis Simsim körde 4 lopp men inga placeringar. Många långa promenader blev det och roliga bad.
27 maj, 3, 10 17 juni Agilitykurs med kompisarna.17 juni Avslutning på Agilitykursen. Husse är med, matte måste jobba. Fick diplom, jag hade varit jätteduktig
   
1-2 Juni Hudiksvall med flocken på agilitytävling
6 juni Karlstad med flocken på agilitytävling
8 Juni Frövi med flocken på agilitytävling
9 juni Dalafloda med flocken på agilitytävling
 
16 juni. Utställning i Avesta. Tyckte inte om domaren, ville inte bli kollad, men fick ganska bra kritik. Nu tror jag att jag tar ett litet break, vill inte  hålla på med utställning, just nu. Nä jag ska bli stjärna på annat jag...............
                                        
 29 Juni. Åker och besöker pumi- lillasyster Ezstelle som ska flytta hem till oss v29. Åker sedan med husse och flocken upp till Nornäs för släktträff. Matte måste hem och jobba.
2-3 juli är med husse och flocken till Forshaga. Simsim och husse går på kurs för Seppo Savikko
 
Nu längtar jag, Camms Cnabba "Cinna" till fredag den 12 juli då jag äntligen ska få prova på agilitytävling på riktigt, min debuttävling i Fagersta. Sedan blir det många tävlingar i sommar. Fortsättning följer...................
                             

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till Cinna på debuttävlingen.

2013-07-07 @ 09:21:20
Postat av: Birgitta

hej Cinna!Stort LYCKA TILL på fredag! Vi håller tummarna vad är utställningar jämfört med agility?Ingenting! Tass från Balder med Flock

2013-07-10 @ 19:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0