Utflykt till Lindesberg och Nora

Åkte med flocken till Lindesberg på fredags kvällen och sov i husbilen. Kompisen Simsim och Romeo ska tävla lördag den 19 maj. Jag fick vara med i tältet alldeles vid planen och "kolla läget". Träffade många trevliga människor som skulle klappa mig. Ja, är man söt så......Men vad trött man blir av alla intryck, då är det skönt att vila i husbilen.
   
På lördag kväll efter tävlingen fortsatte vi till Nora och campade där över natten. På söndagen gick vi strandpromenaden och åt den berömda Noraglassen ute på bryggan. Gött.
     
På söndag kväll åkte vi in till klubben och tränade agility, ja jag fick mest leka. Kuuul. Fick lite draghjälp av kompisen Simsim så nu kan jag ta en tunnel fast den ligger skruvad. Matte och husse tyckte jag var sååå duktig.
    Kram Cinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0