Åskådare på första agilitytävlingen

Skogspromenader och bus med flocken
          
Fått varit med på första Agilitytävlingen, ja som åskådare - men ändå.  Inofficiell tävling första maj på Hällefors BK. Träffat mycket folk, snälla människor och hundar. Fanns jättemycket att titta på, jag blev helt slut. Då passade husse och matte på att träna mig på att sitta i bur också, det gick ju jättebra för jag var såååå trött. ja jag hade ju min kompis Romeo med mig så helt själv var jag ju inte.  På lördag är det dax igen att få åka med flocken på agilitytävling.Då far vi till Västerås. Hoppas jag får träffa måååånga snälla vovvar och människor, för det här var ju riktigt roligt.                                                   Kramar från Cinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0