Ny vecka, nya äventyr

Jaha, en ny vecka är nästan slut. I dag söndag ska jag med hela flocken till agilityplanen igen för att städa, och husse och matte och alla trevliga människor där ska äta våfflor, hoppas man får smaka. Ja, vad har då hänt denna vecka... Husse har börjat kamma och träna med saxen på mig, gillas inte så där, svårt att vara stilla.Lekt med flocken och upptäckt vad mysigt det är att ligga nära sina kompisar när jag ska sova middag.
     
Jag tycker om att ligga nära husse också, för då kan jag vara med och läsa tidningen.
Lördag 24, med till agilityplanen för första gången. Jag skällde lite för jag ville ju vara med hela tiden och göra alla saker som de andra fick göra.
        
Jag fick prova att gå igenom säcken. Först forstod jag inte vad husse menade? Ska jag hoppa på den blåa saken??? Jaha, ska jag gå igenom - men säg det då - det var väl inget bara ni håller upp hänget - blev så mörkt annars. Gick bra när kompisen Simsim gick före in. jag vill ju gärna göra lika som hon gör.
       Kramar fr Cinna med flock

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0