Aktiveringskurs dec -12

Har varit med matte och husse på akiveringskurs hos"Ludvikasgladasvansar". 
Massor av roliga och lärorika aktiviteter och snälla vovvar, som jag fick busa med också.
Vad fick vi göra då? Ja, jag fick mycket goda köttbullar bara av att leta upp dem i en kartong med papper, fick lära mig "high five", snurra runt och provade att "rulla runt", men jag har inte riktigt fått till det än.
   
Ledarna på kursen        Cinna provar att leta köttbulle i lådan
   
Passivitetsträning för "Pettersson" och Cinna provar att leta godis
   
Bus med alla nya kompisar i snön
   
Sen måste man ju vila lite också. Cinna tog sin egen kudde, men "Rocky" han softade i soffan.
Summa sumarum - en mycket bra aktiveringskurs, Ja sen fick jag ju diplom också -jag  måste ha skött mig bra då da.          Kram "Cinna"
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0