"Slyngelkurs"

Jaha, rapport från mig då da.......
Har börjat i skolan - Allmänlydnadskurs. Började i går kväll och ska träna 6 gånger framöver. Roliga "kompisar" på kursen, det var små vita trasselsuddar,en liten pudel, stor golden och fler stora, lite läskiga vovvar, men alla viftade på svansen. det blev inte så mycket träning så här första dagen, ja matte sa att jag för det första ska lära mig att inte skälla så mycket. Fick bekanta oss lite och så blev det mycket godis, köttbullar - mums. När vi suttit stilla läääänge, så var det slut för idag och då gick jag på långpromenad med en ny kurskompis, den lilla vita trasselsudden, såååå söt. Tror att vi ska bli kompisar.
Mer rapport kommer nästa vecka, ja jag ska ju med min flock till Hofors i helgen också. Mera bus på gång alltså
                                                                               Kramar fr Cinna
                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0