Cinna växer och frodas

Hejsan. Lite rapport om vad som hänt sen sist; Skogspromenader med flocken. Inkallningsträning och bus. Bilträning. Får sitta bak med flocken korta åkturer som upp till elljusspåret, (annars vill jag sitta i knä på matte el husse). Bus i snön x flera. Här är det osäkert väder varannan vecka, sol ena och snö nästa. Vädret kan inte bestämma sig.
     
Mys i soffan blir det varje dag. Jag tycker om att ligga nära, nära. Gallerträning, ja egentligen lite skydd så jag kan tugga märgben utan att någon snor mitt ben. Gött. I fredags kom matte hem med en ny leksak, en gymboll. Kul grej att busa med och träna balans tyckte alla i flocken, och när det är t räning så vankas det godis, lever eller köttbullar, mums. 
     

Sen har husse tagit fram saxen och kammen igen, klippt klor och tränat att stå på bordet - det går sådär säger dom, jag tycker att jag är duktig jag. Idag, lördag, är husse och jobbar på hundutställningen i Ludvika. Jag fick inte följa med för att jag är för liten säger dom, ha. Vet inte hur dom ska ha det, dom säger att jag växer så det knakar.
    Kramar fr Cinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0